hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

joi, 11 martie 2010

SĂPUN SCRUB CU CAFEA - precede epilarea



Un săpun DUR!
Un săpun cu destinaţie specială: momentul dinaintea epilării, anticelulitic şi abraziv.
La prima încercare am spus: OAWWW, mai apoi am spus AUUUU!
până la urmă mi-a plăcut (aş putea să spun că A TREBUIT SĂ ÎMI PLACĂ !) am insistat asupra zonei care urma să o epilez cu ceară şi am constatat că mi-a îndepărtat celulele moarte de la suprafaţa pielii, mi-a hidratat pielea iar firele de păr foarte mici crescute sub piele, le-a ridicat la suprafaţă pentru ca ceara să poată să îşi facă datoria.
Pielea corpului a ramas inrosită aproape o ora, semn ca circulatia sanguina a fost accelerată iar celulita a suferit!
Are la bază ulei de măsline, ulei din seminţe de struguri, ulei de rapiţă, cafea foarte tare in loc de apă, iar la final scortişoară pulbere, cafea macinată pentru efectul său abraziv, ulei extravirgin de măsline şi coajă de portocală mărunţită dar nu foarte fin.
Cafeaua este un excelent stimulator al pielii, tonifică musculatura, are capacitatea de a distruge rapid si in mod natural grăsimea, utilizată intr-un masaj la picioare face minuni.
Cafeaua contine endorfina - substanta care modifică starea de spirit în sensul cresterii si ne face sa ne simtim bine!

14 comentarii:

  1. Super arată! Deschide-ţi un magazin online. O să fiu o cumpărătoare fidelă. :))) Nu beau cafea, dar îmi place aroma. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc!
    stii cum miroase? am pus cafea din Franta, cantitate mare iar in combinatie cu portocala a iesit ceva extraordinar, dar este foarte dur din cauza cafelei macinate mai mare...deh, am vrut scrub, a trebuit sa ma invat cu el.
    ideea cu magazinul online- ehe este veche!
    am prichindelul cel mic, mamos rau de tot,
    musai trebuie sa mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  3. Păi aştept şi eu. :) Până creşte bebe.

    RăspundețiȘtergere
  4. buna,

    m-ar interesa sapunul scrub cu cafea....iti las adresa mea de email a_talida@yahoo.com.
    cate(minim) si cum as putea sa cumpar?

    RăspundețiȘtergere
  5. buna!
    iti trimit un email imediat!
    ok!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna, Clara
    Cautam de mult un blog ca al tau. Am sa incerc sa prepar si eu din retetele experimentate de tine. Sapunurile cel putin... sunt chiar ca pe sufletul meu. Dar nu am gasit o reteta de preparare, ci numai ingrediente. Daca o ai postata pe undeva, poti sa dai un link? Daca nu, poti sa o scrii - asta daca nu e secret profesional, desigur... Daca dau gres sau timpul nu ma lasa sa-mi fac de cap cu sapunurile, am sa le comand la tine... Dar ce faci tu cu mana ta e de multe ori mai valoros si apreciat, este? Multumesc mult, mult...

    RăspundețiȘtergere
  7. buna andreea
    merci frumos pt complimente si te mai astept cu mult drag, da asa este cand faci si iti mai si reuseste este ok ca a intrat microbul in tine si e greu sa te lasi, eu incep o sesiune de sapun in iulie..:)
    nu am postat nici o reteta aici pe blog la mine dar am scris pt cineva aici, aceasta reteta daca doresti sa o faci:

    ulei de struguri 200 gr.
    ulei de orez 200 gr.
    ulei palmier 400 gr.
    apa sau infuzie de plante =180 gr
    soda de puritate 98%, = 102 gr
    superfat 5%, este de ajuns asa pt ca faci pt prima data!
    trace: ulei de struguri 20 ml
    ulei de ricin - 30 ml,
    eu pun ceva mai mult la trace !
    UE:LAMIE , EUCALIPT, COAJA LAMIIE RASA
    imparte comp in doua:
    una lasa asa sa vezi culoarea si cealalta jumatate pune albasturu de metil cam 3 lingurite mici
    in rest, ma mai intrebi...
    cu multa bafta, clara

    RăspundețiȘtergere
  8. Excelent! merci mult. Acum...dupa ce am analizat ingredientele ma intreb de unde sa le procur pe unele din ele...magazine naturiste cumva? In special superfat si soda, nu stiu pe unde sa le gasesc. Sunt derutata si pentru ca sunt proaspat repatriata dupa zece ani si nu prea cunosc magazinele. Nu stiu unde stai tu, eu locuiesc acum in Constanta. Iar ca bani...cam ce investitie e necesara pentru o sarja de sapun (asta ca sa stiu cat imi permit sa fac experimente :))Despre procesul tehnologic am mai gasit cate ceva si pe alte bloguri. Am sa analizez tot si apoi te mai intreb daca e necesar.

    RăspundețiȘtergere
  9. materialele necesare le cumperi dn:
    magazine mari - uleiurile vegetale, iti vor ramane din uleiuri asadar le poti trece la consumul zilnic in bucatarie
    plafar -uleiul esential max. 12 ron sticluta
    soda de puritate 98%sau 99%, sau 100% de la chimicale - 1kg = 5 lei
    apa distilata - de la magazine mari sau auto = 5 lei - 1litru
    uleiurile pt superfat tot de la plafare, la sticlute mici se vand max 10 ron sticla.
    deci mai mult de 60 ron , nu te costa tinand cont ca uleiurile vegetale nu le consumi intregime

    ma bucur pt tine iti tin pumnii, te incurajez , nu o sa iti para rau!
    clara.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am scris aseara un comentariu dar nu cred ca am trimis bine. Clara chiar in seara asta incerc reteta ta, azi am luat ce imi lipsea adica uleiul de ricin. Te intrebam .. in mesajul disparut ... daca ai ceva pe stoc, sapunele de vanzare, ma intereseaza sa cumpar cateva. Vreau sa le daruiesc si nu pot din ale mele pentru ca nu s-au uscat inca. Plus ca m-a tentat fiecare post al tau si mi-ar place sa le incerc pe ale tale. Multumesc tare mult pentru tot si astept raspuns in legatura cu sapunelele. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. alinutza,
    nu am nimic in acest moment!
    mi le-a luat o doamna pe toate ulitimile, 9 buc, pe 3 iul aflu daca mai are ceva nevandut!
    este tarziu??
    imi pare rau, ma apuc de sapunuri dupa ceva timp!
    clara

    RăspundețiȘtergere
  12. Intre timp am mai bantuit pe forumuri, te-am mai gasit sipe superparinti...am vazut si filmulete demonstrative si parca mi-au mai dat curaj... Si pentru ca intotdeauna visez sa ating intr-o buna zi perfectiunea...uite ce am gasit pe un site, ca sa ne inspire...
    http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.greatcakessoapworks.com/handmade-soap-blog/wp-content/uploads/2009/03/best-soap-swirl.jpg&imgrefurl=http://www.greatcakessoapworks.com/handmade-soap-blog/index.php/soap-swirl-winner-announced/&usg=__GIoymv1EtuQDY8R5dEDDUdKvIaI=&h=225&w=300&sz=14&hl=ro&start=2&um=1&itbs=1&tbnid=dAp0k3t-ebIDVM:&tbnh=87&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3Dswirl%2Bsoap%26um%3D1%26hl%3Dro%26sa%3DX%26rlz%3D1R2RNTN_enRO383%26tbs%3Disch:1

    Clara, eu nu ma pricep la ascuns linkuri sub un singur cuvant... fa tu te rog editarea, ca e pacat sa nu vada lumea operele alea de arta...
    Spor la treaba

    RăspundețiȘtergere
  13. andreea,
    da, mai sunt si pe super parinti, iar curaj putin iti trebuie!
    multumim pentru link, da este extraordinar - nici eu nu stiu sa ascund sub un cuvant!

    multumesc si tie multa bafta!

    RăspundețiȘtergere