hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

marți, 23 martie 2010

FORME DIVERSE DIN SAPUN - incantarea picilor


Imi sunt atat de dragi şi minunate ca ingrediente.. (chiar mă laud!)
Copiii mei, cand e vorba de baie, îmi cer de fiecare dată o altă formă de săpun şi intotdeauna nu ies din cadă pană nu consumă la maxim săpunul.
Nu profită ei de calităţile săpunului dar eu mai plec din baie cu siguranţa că îşi fac de lucru.
Ingredientele sunt cele scrise la fiecare postare privitoare la săpun, am mers pe ideea de a face cate o forma deosebită de fiecare dată, spre încatarea lor.

4 comentarii:

  1. Frumoasa indeletnicire. Si eu as fi fost tare incanta daca atunci cand eram mica as fi avut de fiecare data un sapun cu o alta forma :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. of, asa este! eu am crescut cu sapun de casa. mama ne spala pe cap apoi ne limpezea cu otet iar pentru corp aveam un "codru" de sapun cu pelin , mai era unul cumparat cu margaritari - parca-l vad, mirosea asa frumos... si sunt sigura ca nu continea detergenti cum sunt acestea din comert acum.
    atat de mult ma bucura faptul ca cei mici ai mei, s-au atasat de ele !
    clara

    RăspundețiȘtergere
  3. Si spre incantarea mea! :D
    Foarte interesant blogul tau, voi sta cu ochii pe el! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite, pe cat de urat este afara pe atat, tu m-ai binedispus. Iti multumesc!
    Voi scrie numai fapte reale si sper bune!

    RăspundețiȘtergere