hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

joi, 11 martie 2010

SĂPUN CU SARE DIN MAREA MOARTA - dezinfectant


Săpun MARIN, cremos şi spumant !
De ce l-am numit asa?
Pentru culoarea sa, albastră! Imi aduce aminte de valuri, mare, soare, împrospatare, fresh... concediu mult asteptat!
Culoarea se datorează albastrului de metil, graţie puterii sale de a dezinfecta. Este ideal pentru orice tip de piele. Procesat din uleiuri vegetale de rapiţă, de palmier şi muuult unt de cocos.
Infuzia de busuioc, destul de concentrată, oferă proprietăţi dezinfectante cât şi antiseptice.
Sare din Marea Moarta - este măcinată fin, usucă şi tratează acneea, curăţă pielea, ajută in cazul eczemelor.
Şi... la sfârşit, l-am innobilat cu ulei de arahide, ulei de ricin şi ceva fresh - combinaţia de ulei esenţial de lămaie si eucalipt.
Uleiul de ricin - când este încorporat în săpun este extraordinar, oferă o spumă uimitoare, devine cremos, iar pentru păr acţionează ca un balsam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu