hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

joi, 11 martie 2010

SĂPUN CU ARGILĂ ŞI INFUZIE DIN PLANTE - purificator



Şi, dacă tot sunt la capitolul argilă... l-am denumit: purificator, datorită proprietăţilor combinate ale argilei cu infuzia de plante: flori de tei, flori de gălbenele şi iasomia cu mirosul ei îmbietor. Ajută la curăţarea în profunzime a pielii feţei, mai ales aceea cu probleme. Este pentru toate tipurile de piele.
Conţine: uleiuri vegetale din măsline, palmier, floarea soarelui şi unt de cocos, argilă pulbere maronie, ulei esenţial de ylang ylang - calmeaza tenul.
Procesul este la rece.
Infuzia de plante este un extract natural din plante de tei, gălbenele şi iasomie, extract ce normalizează metabolismul pielii, oferindu-i supleţe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu