hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

joi, 11 martie 2010

SĂPUN CU SUC DE MORCOVI - protector


Piureul din morcovi conţine betacaroten ce neutralizează radicalii liberi formand o protecţie la factorii de mediu (vânt, poluare, radiaţii. Un săpun cremos pentru pielea uscată, sensibilă şi foarte sensibila. Culoarea este dată, în principal, de uleiul de porumb presat la rece din compoziţie alături de alte uleiuri: măsline, floarea soarelui, palmier şi unt de cocos.
Îmbogaţit la final cu ulei vegetal de in presat la rece şi ulei esenţial de rozmarin pentru împrospătare şi acţiunea sa antiinflamatoare.
Un "punct negru" aş putea adauga: mi-a rămas peste noapte in mediu umed şi a pierdut din fermitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu