hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

joi, 11 martie 2010

SĂPUN CU SPIRULINĂ ŞI MENTĂ - detoxifiant


Săpun pentru toate tipurile de ten, fără miros, cu ulei de rapiţă, ulei de arahide şi unt de cocos.
Spirulină praf adăugată în rotocoale - detoxifiază, iar menta măcinată fin, presărată deasupra - improspătează.
Spirulina conţine aproape de 10 ori mai mult betacaroten decât se găseşte în morcovi. Este unul dintre cele mai vechi organisme vii care sunt cunoscute, dar proprietăţile sale benefice s-au descoperit relativ recent.

2 comentarii:

  1. Hm, am avut cândva o cremă cu spirulină dar nu mi-a priit.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, te cred ca sunt atitea tipuri de piele...
    si eu le am pe ale mele care nu imi priesc.
    eu am ales-o pentru elementele ei nutritive pentru efectul ei pe piele: eventuale taieturi, netezeste ridurile, inchide porii, curata in profunzime si este antiinflamatoare.
    clara

    RăspundețiȘtergere