hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

marți, 16 martie 2010

COZONAC ...... LA MAŞINA DE PÂINE




Dacă tot sunt la acest capitol despre maşina de pâine, mi-am zis sa arăt şi cozonacul meu făcut de Crăciun.
Nu îmi atribui reuşita pentru că maşina a fost regina, eu am fost cu ingredientele - maşina cu frământatul. Reţeta este luată de pe un site, pe care nu mi-l mai aduc aminte acum, dar voi reveni cu siguranţă să-l postez, aşa este frumos!

Gata, http://gourmandine.ro/produse-din-paine/treccia-russa-cozonaci-cu-nuca-si-stafide/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu