hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

sâmbătă, 15 mai 2010

SHAKE CU MANGO - un deliciu



WAW, delicios si racoritor.
Este hranitor si revigorant dupa o masa mai copioasa iar pentru copii este aur!
Va trebuie un mango, o lingura de miere, iaurt 300 gr. Toate date la blendar.
Nu stiu daca va convinge poza mea (este prea performant aparatul) dar va spun cu mana pe inima ca mi-l cer copiii mai mereu sa le fac (ei stiu de inghetata calda cu ciocolata deasupra).
Reteta este "importata" de pe blogul Ligiei Pop, o maestra in asa ceva!
Eu sunt tare incantata ca il adora copiii.
Le-am presarat deasupra niste franturi din bomboane de ciocolata, pentru aspect.

Scriind, mi am adus aminte inca o reteta de shake- delicioasa, luata din retetele din Revista SCOOBY-DOO ale lui fiu-miu, imi cerea mereu sa fac pentru seara inainte de culcare.
Toate ingredientele puse in blendar:
100 ml lapte,
200 ml iaurt
1 banana
1 lingurita miere
2 linguri de sirop ori dulceata de cirese sau visine
1 lingurita de vanilie
la sfarsit presam scortisoara deasupra in pahar

2 comentarii:

  1. mmm iarasi dau peste bunatati..imi inchipui ce bunai la gust am so fac si eu, baiatului meu cel mic(10ani) trebuie sai fac zilnic un coctel de lapte cu banana...
    multa sanatate si sa ne mai pui bunatati peaici.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos!
    da, este atat de hranitor mai ales pentru copii!
    sanatate si eu iti doresc!
    o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere