hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

joi, 20 mai 2010

BISCUITI CU MALAI - croco



Poate imaginile mele, nu va ademenesc, dar va invit sa rasfoiti virtual revista good food, am linkul lor pe lateral in dreapta blogului meu.
Imi plac atat de mult, poate si dupa cateva ore de munca fizica bruta (eram lihnita de foame) i-am savurat pe nerasuflate alaturi de doua pahare de socata.
In 15 minute deja nu mai erau, copiii au servit cu iaurt.

6 comentarii:

  1. Vai ce faini sunt! :)

    Am făcut şi eu biscuiţi cu mălai cândva. O reţetă luată de la Laura.
    http://zbor-catre-vis.blogspot.com/2009/05/biscuiti-de-malai.html
    Bine că mi-ai amintit de ei să-i refac, de data asta cu zahăr brun. :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, cu zahar brun am facut , am uitat sa scriu asta!
    merci!
    ma duc la tine sa i vad!
    clara

    RăspundețiȘtergere
  3. A nu, mă refeream la mine. Că am făcut biscuiţii ăştia cu zahăr pudră, dar vreau să-i refac cu zahăr brun. N-am fost explicită. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. nu-i bai!
    cate retete faine de biscuiti ai!

    clara!

    RăspundețiȘtergere
  5. Clara...te rog pe data viitoare da-ne si o reteta "home made", de biscuiti/fursecuri cu miere. Sotul meu e innebunit dupa biscuiti cu lapte. Mananca in fiecare dimineata, si la servici fiindca nu are lapte mananca biscuiti cu miere pe ei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Honey, draga mea pentru tine, oricand cu placere!
    te anunt!
    cu mult drag, Clara.

    RăspundețiȘtergere