hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

joi, 13 mai 2010

SAPUN CU OVAZ SI ARGILA - decoperteaza si hidrateaza


Un sapun destinat fetei pentru un ten normal catre gras, in tonalitati usoare privind culorile. Sapunul decoperteaza prin amestecul de ovaz si hidrateaza prin simpla atingere a partii cu argila. Am luat in calcul aceasta combinatie pentru ca ajuta la curatarea in profunzime a pielii fetei dar mai ales aceea cu probleme.
Este un exfoliant datorita partii de la " sol", capatand totodata culoarea fulgilor de ovaz. Granulatia ovazului actioneaza usor, dar eficient, indepartand celulele moarte ale pielii lasand fata proaspata si radianta.
Argila stimuleaza circulatia sanguina, intinereste pielea, curata si elimina impuritatile are o putere mare antibacteriana, detoxifica si vindeca acneea.
Ingredientele sunt: ulei de masline, palmier, ricin, rapita, unt de cocos, infuzie de pelin, argila maronie, fulgi de ovaz, vitamina A si E, ulei esential de arbore de ceai si ylang ylang. Pentru aspect am legat cele doua tonalitati de culoare printr -o usoara compozitie de sapun cu carbune medicinal luand culoarea neagra.
Infuzia de pelin este extractul natural al acestei plante de sorginte sanatoasa, normalizeaza pH-ul pielii.

7 comentarii:

  1. DECI, MA INNEBUNESTI!
    DE CE NU-TI DESCHIZI UN MAGAZIN?

    RăspundețiȘtergere
  2. merci, vreau sa innebunesti cand il ai in fata si il miroosi, vizual... :))
    ok,am glumit!
    la asta visez...!
    multumesc frumos pentru comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  3. N-ai de ce sa-mi multumesti, nu trimit niciodata laude gratuite...tu chiar le meriti!!!

    Abia astept sapunul, o sa ma dau mare cu el. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Păi şi eu i-am spus de magazin. Cătă, hai să insistăm.:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. bine imi fac iar pe voi doua va pun in functii de conducere:))

    am atatea in cap ca nu stiu pe care sa le pun pe primul loc!
    clara!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superrr !!! Hai Adelina, sa insistam, poate iese ceva.

    RăspundețiȘtergere
  7. cat de curand intram in apogeul crizei si mai mult ca sigur voi minca sapun.
    Hop, Top hai si eu... parca coana mita biciclista...!
    DAR AM CU CE MA SPALA!
    Pai sa vad ce homemade vor iesi si de data asta si
    va contactez!
    cu bine, clara!

    RăspundețiȘtergere