hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

marți, 18 mai 2010

SAPUN CU MAC SI MENTA - fresh


Sapunul acesta pe parcursul saponificarii s-a desprins pur si simplu in doua. Praful macinat de menta nu a facut legatura intre cele doua parti " sol" si deasupra. Am observat dupa mult timp acest lucru, la o bucata care mi s-a desprins cand am luat-o in mina. Textura este una reusita, ferma l-am vrut pentru un peeling pentru corp si miini pe parcursul zilei, dat fiind macul pus in cantitate ceva mai multa si excesului de ulei din ricin si masline adaugat la final. Fresh datorita mentei si astringent datorita infuziei de marar.
Ingredientele sunt: ulei de palmier, masline, rapita, arahide, unt de cocos, ricin, infuzie de marar, ulei esential de menta si arbore de ceai,vit A si E, praf de menta.
Culoarea este una mai "uracioasa" nu-i crem, nu-i galben dar nici bej... ghici ciuperca ce culoare e? ( as fi vrut eu sa ia culoarea lalelei)
Ma rog, o mixtura de trei culori. Odata atins de apa isi schimba cularea intr-un alb cu picatele negre, este foarte emolient si un spumant fresh.
Mi-a mai dat el fiori dupa cateva saptamani bune de stat, dupa cum va spuneam la inceput.
L-am iertat, il am la baie de aproape o saptamana si surprizaaaaa.... apa a fost liantul principal care l-a sudat pur si simplu. A simtit bietul de el ca ceva nu e in regula!
S-au impacat bucatile intre ele si traiesc in uniune consensuala pina la adanci batraneti!
Pai cum sa ma mai supar pe DANSUL?

2 comentarii:

  1. ce minunatii faci tu aici, Clara! Numai bunatati!O sa incerc si eu sapunul acesta cu mac, ingenioasa idee.
    Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. incearca l, daca te impotmolesti undeva strigi:ajutooorr clara!

    iti iese un peeling...super!
    multumesc din suflet! Anima!

    eu recitesc o carte: Puterea Lunii, imi place mult din seria: ANIMA MUNDI, ma gandesc deseori la tine...
    clara

    RăspundețiȘtergere