hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

vineri, 14 mai 2010

INFUZIE FLORALA - tonic pentru fata

Pentru ca APA FLORALA cumparata mi s-a terminat si sunt dependenta de un tonic usor pentru fata, am rascolit ceva timp netul si am ramas la o infuzie florala.
De ce?
- este facuta de mine, la apa florala nu ma bag...
- are la baza flori
- o tin in frigider pentru a nu se altera - este sensibila la lumina si caldura
- tine locul cafelei de dimineata (nu o beau, dar este atat de rece cand o aplic... si imi place)
- imi hidrateaza pielea fetei VIZIBIL

Nu mi a luat mai mult de 30 min, pentru preparare.
Va trebuie o sticluta cu pulverizator, pentru a acapara toata fata la doua apasari(pufuri). Eu mi-am cumparat de la elemental, nu am gasit prin magazine recipiente mai soft (adica sticla cu pulverizatorul , de preferat de culoare inchisa, opaca).
Ingedientele:
* 3 lingurite de plante, eu am combinat lavanda cu petale de trandafiri
* 100 ml de apa distilata - se fierbe in clocot, se da deoparte, se pun plantele, se lasa 15 min acoperite, se strecoara prin tifon indoit de mai multe ori
* 3 picaturi de ulei esential de lavanda se pun cand s-a racit infuzia cu mare atentie la pelicula ridicata deasupra apei, este partea cea mai calitativa si nutritiva pentru fata, sa nu o pierdeti
* 1 lingurita de glicerina
* optional am pus 20 picaturi de extras din ceai verde si 10 picaturi de pantheol
Eu o tin in frigider, imi dau dimineata si practic uit de cafea cu desavarsire, ma improspateaza, din doua pufuri sunt extra fresh!
Sunt zile cand nu ma sterg, o las sa mi se usuce, sa imi intre in piele si cel mai mare lucru este ca nu imi strange fata. Atunci cand sunt pe fuga ma sterg si aplic o crema in strat exagerat de subtire.
Ce am observat eu?
Punand ingredientele de la optionale, fata imi ramane oarecum unsuroasa cred ca de la pantheol.
Am ales trandafiri pentru ca sunt cei mai potriviti pentru fata, iar lavanda pentru forta ei vindecatoare antiseptica.
Ieftina, fresh, calmanta. Este OK pana imi cumpar utilaje pentru distilarie necesare apei florale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu