hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

joi, 27 mai 2010

PAULA SELING & OVI

Bravo, sunteti minunati si meritati primul loc!
Ma pregateam sa va scriu despre baia de aburi faciala si intre timp la televizor pe TVR1 in direct este Eurovizion, a doua semifinala. Dintr-o data, cu numarul 10, au aparut PAULA SELING & OVI, le-am tinut pumnii, am ramas placut surprinsa: cat de frumos s-au prezentat, modul de aparitie in scena, melodia, sincronizati excelent, ce sa mai TOTUL a fost extraordinar!
In sfarsit ne reprezinta si pe noi cineva de exceptie! Parerea mea!
Sigur vom intra in concurenta finala, nu cred ca exista indoiala ( bine te poti astepta la orice) optimismul meu se bazeaza si pe exod...
Doamne ajuta!

7 comentarii:

  1. si am intrat! a fost prea bine organizat totul, iar vocile clar minunate. bravo!!

    RăspundețiȘtergere
  2. doamne ce am mai trepidat, antepenultimii au intrat!
    meritau sa fie strigati primii!

    acum, doamne ajuta sa luam musai un loc: 3, 2 de ce nu 1!?
    ar fi binemeritat!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))

    Cata pasiune domnule, eu nu mai suport televizorul, iar Seling...nu mi-a placut niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  4. ei, a fost strigarea aleatorie, nu in ordine. acum avem emotii pentru sambata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Catalina, la noi cel mic dicteaza totul, ne-a stricat televizorul mare de cateva luni bune si la casa ne-am luat o "plasma" de 30 CM diagonala si merge numai pe TVR1, altceva nu prinde:))
    sotul meu spune asta micu instituie "secta":))!?asa ca TVR1, avem vrand nevrand.
    Mie Seling imi place mult, nu se compara cu cele care apar pe sticla, sumar imbracate iar vocea te face sa muti canalul...
    ma refer la romance.
    un sfarsit de saptamana placut iti urez!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi la fel, Clara!

    Da, nu mai avem valori...nu mai avem decat deseuri.

    RăspundețiȘtergere
  7. asa este, pentru bani apar pe sticla, halal de cine le promoveaza!

    ce surpriza frumoasa pentru noi, pe locul 3, meritam si locul 1!
    deh.. nu ne cheamam germania - ca putere, interese, bani, conducere, politica...
    mi-a placut foarte mult danemarca!

    RăspundețiȘtergere