hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

duminică, 9 mai 2010

"BOMBE" DIN CARTOFI TAVALITE IN GERMENI DE GRAU


Nuuu, nu sunt bombe de baie!
Atunci o sa ziceti: ce titlu ? bombe? cum adica?
Recunosc nu va imbie poza mea, cu siguranta a Catalinei: DA!
1. am gasit aceasta bunatate culinara de pe blogul Catalinei; un blog cu retete asa cum imi place mie - mai neantalnite, nu sunt la ordinea zilei, sunt ALTCEVA!
2. imi plac pentru forma rotunda (numai rotunde nu au iesit:)) sunt dietetice, se coc in cuptor, se fac usor, bune si pentru copii
3. dau bine ca aperitiv rece printre alte chestii dar si ca aperitiv cald servit alaturi de un sos de smantana, castravete acru ras si tarhon,
4. tavalite la sfarsit in germeni de grau devin aspectoase si satioase - o dau in bara cu foto, cred ca ma las de pus poze:))
Nu mai scriu modul de pregatire, este foarte bine descris, mi-a facut o pofta....
http://site-lifecollage.blogspot.com/2010/05/cartofi.html
Acele punctulete mici negre din tava sunt germenii de grau care s-au ars in cuptor. Au stat mai mult (sunt la inceput de drum cu un cuptor electric si mai am de invatat, nu va mai spun cate arsuri am pe degete si miini!)
POFTA BUNA!

2 comentarii:

  1. Felicitari draga mea ! sa stii ca am ras de cum ai scris, esti simpatica tare.
    Te imbratisez, o saptamana minunata.

    RăspundețiȘtergere
  2. adica cum?? asa mai pe "sleau", oricum e o bunatate, merita aplauze!
    multumesc frumos idem si eu!
    clara

    RăspundețiȘtergere