hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

vineri, 7 februarie 2014

SAPUN FESTIV - suav, delicat si miros



    SAPUN   FESTIV      suav, delicat  si cremos



L-am pregatit pentru sarbatori, este foarte hidratant,   suav, delicat si cremos  si asa a  ramas dupa multe saptamani,  are un  miros dulce –floral   catre vanilie.   

Numai bun  zilelor  de iarna si a sarabatorilor ( ce au trecut).  Pentru un ten normal, adulti si copii ,  lucrat prin procesul la rece , din ingrediente alese pe masura  cu  apa de izvor,   unt de cocos, ulei de masline,  ulei de palmier, pigment  mineral,  ulei esential de tamaie,   ulei de Monoi de Tahiti  ( un ulei suav – exotic,  obtinut prin macerarea florii specifice insulelor - gardenia).

L-am postat fara a mai avea vreo bucata, mi-a placut textura lui si cum arata. 
Tinand cont de paleta de culori  il trec in revista  pentru incantarea ochilor dvs. si ai mei ( ca sa nu l uit!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu