hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

marți, 18 februarie 2014

SAPUN CU ULEI DE GALBENELE











Sambata seara am facut un sapun, cu ulei din galbenele- cumparat, de mult era pe lista.
In compozitie este mai mult ulei de masline,unt de cocos si putin ulei de palmier  iar uleiul de galbenele l-am pus  la sfarsit, iar ca parfumant l-am incercat pe cel de tropice de pe  elemental.ro si  i-am mai adaugat si ulei de lemongrss esential , le-am mirosit pe amandaoua le-am impreunat  pe o hartie si mi-am zis ca dau bine se  imbina  placut.

L-am mixat mai mult, aproape ca s-a intarit in vas  si  emana un miros super.

Cand l-am taiat este atat de fin, fin, fin! Nu am cuvinte.. Miros, finete, textura, fermitate din prima clipa m-a uns pe suflet ! Adevarat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu