hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

miercuri, 5 februarie 2014

SAPUN DEZINFECTANT - sapunul nelipsit din raftul meu!







SAPUN DEZINFECTANT asa cum am scris mai sus, ori de cate ori fac sapun, acesta nu mi lipseste din tema! Este puternic la curatare, este antiseptic, ferm si bulbucos sa- l numesc asa.
Ingrediente: apa, unt de cocos, ulei de ricin, ulei de pamier si floarea soarelui, albastru metil, ulei esential de tea tree (arbore de ceai)- actioneaza ca antiseptic, curata si dezinfecteaza pielea .
Este pentru  maini, pielea normala – grasa,   adulti si copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu