hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

luni, 20 ianuarie 2014

Si altceva ce ma destinde

Aveam  in plan cam de multisor timp sa imi  aranjez niste margele pe fir de ata elastica   Sunt niste bilute care s-au destramat din diverse  coliere, bratari  - sa le spun mai  demodate.  Le-am combinat dupa bunul meu plac,  si  uite ce a rezultat!
Sunt homemade  - adica  la 2 bratarici  am stat 3 ore! Toata lumea se mira cum am reusit sa le pun una langa alta ( margelutele sunt minuscule !), ei... uite ca  nici eu nu ma inteleg,  m-am enervat deoarece imi intrau sub unghii.   Dupa ce le -am terminat , mai sa fie ce imi mai cadeau  penele dupa mine!

Brataricile cu pricina sunt acelea 2 subtiri maronii- portocalii.   Celelalte sunt trecute pe fir foarte rapid, din cele 3 albe, 2 le voi darui surorilor mele timisorence, restul raman pe mana mea.

 Imi plac muuulte bratari pe mana , asezate intr-o paleta anume de culori,  au aparut la Tako si la DM -  mi- am luat 2 seturi  pe crem si altul pe gri,  un set  contine 12 bratari la pret de 32 ron.

  Sincer isi merita pretul . dupa ce eu am stat la 2 bucati - 3 ore!

 Bratarii negre  i-am atasat la jumatatea dimensiunii   o floricica dintr-un cercelus  din argint tibetan , pentru ca i-am pierdut perechea si sa nu mi para rau, am inobilat margelele negre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu