hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

marți, 28 ianuarie 2014

SAPUN CU FULGI DE OVAZ SI LAPTISOR DE MATCA - scrub pe masura





SAPUN CU FULGI DE OVAZ SI LAPTISOR DE MATCA  - scrub pentru fata

Ingrediente: apa, unt de cocos, ulei de masline, ulei de palmier,  unt de babassu,  ulei esential de tamaie, laptisor de matca- pulbere, fulgi de ovaz.

L-am facut  pentru pielea fetei  ca  scrub. Inainte de a mi da pe fata  l-am lasat sa se inmoaie pret de 3 min. usor umezit,  sa nu -mi  lase urme pe fata, deoarece se intresc fulgii de la suprafata sapunului si ii simt agresivi.
Este ferm, spumant si curata fata foarte bine.

Azi e ziua prietenei mele din Govora, actualmente frantuzoica : La  multi ani,  Mirela !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu