hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

luni, 27 ianuarie 2014

Salata de vinete - pentru copiii mofturosi

Ca idee, pentru copii mofturosi.

Este o salata de vinete cu ceapa rosie si putin ulei masline .
  Pana nu am impopotonat-o putin , nu s-au atins copiii de ea! Le- am spus ca avem o surpiza la masa , surpriza de post si am servit-o sub titlul:  salata palmier.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu