hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

sâmbătă, 4 ianuarie 2014

COCORUL

Imi place sa pictez, este o pasiune din copilarie si observ ca baiatul meu cel mare, mosteneste ceva din mine. Imi este drag sa l vad cum pune suflet  si daruire. Picturile  i le pun de o parte de fiecare data.
 In trend si la mare arta, de ceva vreme este pictura pe lemn : de la obiecte artizanale pana la dulapuri, cuiere, masute si de fapt tot ce se preteaza pe lemn  si cui ii incanta ochiul - asta e clar!
 Eu o apreciez , da un strop de culoare oricarei camere, mai ales ca este si homemade.
Azi, mi-am propus   sa pictez un obiect casat -  un  vechi penar din lemn-  cum exista odata  prin anii "8o -  in ghiozdanul mare si greoi ( cu doua clapete cu  inchizatori metalice) alaturi de abecedar si aritmetica si caligrafie si compunere..( ultimile doua am vazut ca nu mai sunt in orarul celor mici).

 Acum,  poarta denumirea de   cutie de bijuterii, are inchizatoare clasica , este incapatoare si este opera miinilor mele.


















 Nu stiu ce mi-a venit sa pictez cocorul, m-am gandit ce trebuie ceva pe lungimea penarului ... initial ma gandisem la melci,  libelule, maci, flutursi,   la o girafa  dar culoarea portocalie si  alte nuante mi s-au uscat, culorile fiind pe expirate... de aceea am si  dat iama in picturi!
Sunt culori acrilice luate de la fondul plastic, mai profesionale sa spun asa, am vazut si la magazinele lidl, dar ceva mai scumpe.
Cocorul meu,  tocmai ce a luat pranzul, este ceva mai in  varsta, pare  plictisit, se uita in zare ... asteapta ceva... este ganditor, am uitat sa i pictez ^ sapca ^ rosie - un petec mic de pene rosii intre ochi.
 Imi incanta camera, dragul de el! Bine ai venit!

 In alta ordine de idei,  mi-am propus ca  in acest an:
- sa-mi simplific cat pot de mult viata de zi cu zi.
- sa ma relaxez ( sa citesc, sa pictez, sa fac sapun, sa fac ordine in dulapuri, sa margelesc bratari)
- sa ma joc cu copiii  asa cum vor ei  iar  asta  pentru mine trebuie sa recunosc ca nu intra la capitolul relaxare!!
- sa ma organizez mai bine intru- totul
- sa fac un program pentru toti din familie, fara concesii, negocieri  si alte discutii inutile .


Urari de bine si pace sufleteasca sa aveti!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu