hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

sâmbătă, 3 decembrie 2011

UNT DE CORP - onctuos si hidratant



Cu struguri, cocos si shea, apa, extract de nalba, uree, ceara si uleiuri esentiale in combinatie.
Este destul de compact dar nu tare, am folosit o bucatica foatrte mica pentru intreg corpul, am pielea uscata si urmeaza sa ma epilez ( nu pot din cauza pieleii ffff uscate ) musai trebuie sa mai astept. De o sapatamana ma cremuiesc si seara si dimineata , nu-mi umezesc pielea inainte si de abia acum (a 9 zi) se cunoaste cat de cat ceva... .Untul este finut, textura onctuoasa si extrem de hidratant.
Cutia mare este scoasa imediat din frigiderarata asa deoarece i-am dezlipit brusc capacul-foita, cutiuta mica este pentru daruit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu