hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

duminică, 11 decembrie 2011

EXTRACT DE VANILIE homemade


Am tot zis ca trebuie sa scriu de el, este facut in casa dintr-o pastaie pe care am sectionat-o in doua pe lungime, nu i-am adunat bobitele, le-am lasat asa cum au fost. Am pus intr-o sticluta de 100 gr. vodca de 40 grade si cele 3 betisoare. Se inchide sticluta etans se lasa in camara timp de 2 luni si se mai agita sticla cand va mai aduceti aminte de ea.
Culoarea deja este de un galben usor, dar mai trebuie sa stea inca 3 saptamini.
Am pastrat o bucata mai mica pe care am introdus-o intr-un recipent cu zahar , inchis etans si lasat la cald 3 saptamani , o sa am un zahar vanilat ( din cand in cand trebuie si acesta frecat):)

2 comentarii:

  1. Ce lucruri interesante faci felicitari!
    dar se tine in vodca? si la ce il folosesti pe urma cind e gata?

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc, cristina!
    s-a facut destul de bine, daca aveam alcool mai tare era super, are acum o aroma...imi vine mereu sa-l miros, il folosesc la multe: dulciuri, sapun, parfum, acum de Craciun.
    dar la ce nu foloseti vanilia??? eu cam la tot ce se preteaza, si de nu... tot o pun - trebuie sa rezulte ceva bun...!

    RăspundețiȘtergere