hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

joi, 1 decembrie 2011

CREMA DE FATA PENTRU IARNA


Reteta este una adaptata de pe siteul celor de la elemental.ro de unde imi fac si cumparaturile.
Cu ulei de caise, unt de shea, ceara emulsifianta, apa, alantoina, ulei esential de lime ( pentru ca e iarna) extract de ceai verde. Mirosul este cam tare din cauza uleiului de caise, in rest imi "merge" destul de bine.

2 comentarii:

  1. Salut!
    Am gasit blog-ul tau si vreau sa-ti zic ca tocmai am inceput (de vre-o 2 sapt)sa ma documentez despre cum se fac aceste produse.
    Esti f amabila si chiar raspunzi la intrebarile pe care ti le pun fetele! Bravo!
    Am si eu o intrebare ..normal ;)
    Cum ai inceput sa faci aceste produse ! Ai un ghid sau ti-ai cump aceste produse si ai luat retete de pe internet?
    Eu am o fetita de 10 luni si as vrea sa fac genul asta de produse in paralel cu cosmetica (tocmai m-am inscris la un curs) si dc se poate sa nu mai lucrez unde eram inainte de sracina!
    Dc ai rabdare si timp te rog sa-mi raspunzi cu cateva sfaturi asa de inceput.
    De ex firme de unde iti iei ingrediente , ambalajul! Si pur si simplu chesti legate mai mult de practica!
    Eu inca nu am facut nici macar unul.
    Intentionez sa ma apuc de cel mai simplu!
    pasta de zahar pentru epilat, care se face f simplu cu zahar si lamaie.
    Merci mult si felicitari pentru ca faci treaba buna!
    Tina, Arad

    RăspundețiȘtergere
  2. salutare, Tina!
    multumesc pentru urari si tie iti doresc asemenea!

    acum sa raspund la TAG:
    1.am inceput sa imi fac aceste produse din :pasiune si suflet!
    2.ghidul sunt eu, daca imi trebuie un produs ma gandesc mai intai ce ingrediente imi sunt necesare si apoi trec la comanda , dupa care purced la prelucrare (cu mult patos in ceea ce fac) de multe ori sunt multumita, unele retete le compun eu in functie de pielea mea de tenul meu de nevoile mele sau altele le adaptez de pe siteul celor de la elemental.
    3.sa iti traiasca pitica, sa fie sanatoasa si numai bucurii sa iti aduca! este frumos cea ce iti propui tu , sa ai noroc si bafta!
    4. amabalajul il comand de pe elemental.ro sau la nevoie amabalez manual: hand made, nu?? doar sunt produse homemade:)!
    5. m-ai dat gata cu pasta, stiam de ea , asa ceva nu am facut , eu am 2 aparate pe sistem rezerva ceara , unica folosinta pe care le folosesc concomitent, in 25 min m-am epilat singura pe tot corpul, fara brate!
    6. multumesc inca odata, apuca-te de treaba : daca pui suflet, 100% o sa reusesti intru totul!
    o seara buna!

    RăspundețiȘtergere