hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

miercuri, 7 decembrie 2011

CREMA PENTRU CALCAIE - emolienta si refrisanta



Am lucrat cam mult timp la aceasta crema destinata calcaielor.Personal, nu am probleme (nu duc mai mult de 51 kg pe ele) in schimb sotului meu , mai mult vara, ii este musai necesara, se plangea deseori de crapaturile calcaielor , acum cat de cat s-au mai reparat.
Pentru pielea intarita si crapata, aceasta crema este destul de emolienta iar dupa baie refrisanta.
Am inclus in compozitie urmatoarele: unt de shea, unt de cocos, ceara , ulei de ricin, ulei de masline, vit A, vit E, alantoina, glicerina, ulei esential de bergamot, lamiie, lemongrass . Ce am observat eu : alantoina nu s-a emulsificat in totalitate, as fi vrut sa fie mai compacta in culoare. In rest, miroase bine, rabdare mai trebuie !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu