hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

joi, 30 decembrie 2010

REVIEW: HUILE NUXE PRODIGIEUSE - superlativ




Inca din titlu l-am definit, nu i asa? Asa este!(tot eu raspund cu toata gura si doua maini ridicate -n sus).
Am primit de la http://thingsbyms.blogspot.com/ acum o luna un ulei de la Mihaela, m-am inscris la o postare de pe blogul ei pentru a-l primi, marturisesc ca eram tare curioasa, pentru a face comparatie cu uliurile mele cumparate separat si folosite de mine de mult timp: cocos, argan, macadamia, migdale, jojoba, cacao, mango.
Sa trec la subiect:
Pe fata l-am folosit prin tamponarea pielii in prealabil pulverizata cu infuzie florala. Rezultatul : suprsatisfacator, credeti ma! Aplicat in loc de crema mi-a mers foarte bine eu avand o piele mai mult uscata.
In par inainte de spalare am aplicat din acest ulei pe firul de par cat si la radacina, am stat cu el asa o ora dupa care m-am spalat. Rezultatul: nu am cuvinte (avand par ondulat, eu nu mi-l perii mai deloc, de data aceasta uleiul a functionat ca un adevarat balsam si nu balsam din acela din comert pe care dai o gramada de bani si nici nu isi face treaba, mai mult m-am ales atunci si cu un scalp iritat... (dar a trecut asta a fost acum 2 ani si am ramas cu o teama). Sa revin, m-am periat iar "podoaba" mea s-a aranjat superb, valuri, valuri ondulate iar cand treceam cu mana prin ele nu am avut incurcate firele.
Ca design arata bine, bine, finut, ambalajul este din sticla si nu plastic, (conteaza enorm pentru mine) se inchide ermetic ce sa mai? m-a fascinat pe loc cum am deschis pachetelul! Atunci am incercat pe mana direct si este foarte hidratant, emolient iar pentru anotimpul rece este numai bun.
MIROS... sunt o pretentioasa si reconosc ca ma abtin , duce catre un parfum oriental cu care eu nu ma impac. Dupa un timp de la aplicarea pe mana parca am sesizat ca se duce din miros putin, ceva voalat dar totusi este UN ORIENTAL!
Aplicat pe par si fata ( cu toate ca stiam ca nu ma fascineaza mirosul) NU M-A DERANJAT ABSOLUT DELOC! si nu imi explic de ce? Am continuat, zgarcindu ma la cantitate si inca odata subliniez ca mi-a placut efectul!

CONCLUZIA: o sa mi-l comand , m-a acaparat, fiindca imi preparam singura in casa uleiurile mele combinate pe destinatii , ori acesta este 3 in unul pentru mine; raportul pret/ calitate si pret/ utilitate isi spun cuvantul in favoarea acestui ulei.

5 comentarii:

  1. La multi ani! Un an cat mai bun din toate punctele de vedere! La multi ani pentru astazi de ziua numelui; multa sanatate si clipe minunate alaturi de cei dragi! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos, alinutza!
    esti o draguta, mersic din toata inima. sunt datoare cu un raspuns, nu am uitat!
    toate cele bune si numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii de ce te intrebam daca te cheama si Ionela? Ca pe mine asa ma cheama Alina Ionela; devine interesant ...

    RăspundețiȘtergere
  4. este pe jumatate, sunt nicoleta!
    la multi ani ionela, numai bucurii,sanatate si te pup cu mare drag alina ionela!

    RăspundețiȘtergere
  5. Era chiar prea de tot nu? :)
    Te invit sa ridici un tag de la mine de pe blog, daca iti va face placere,
    http://savina-handmade.blogspot.com/2011/01/my-perfect-imperfection-tag.html
    pupici

    RăspundețiȘtergere