hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

miercuri, 20 octombrie 2010

TARTA DE CARNE CU DOVLECEI



Tarta acesta este luata de pe blogul Laurei, de aici:
http://adamache-laura.blogspot.com/2009/07/tarta-de-carne-cu-dovlecei.html
Este foarte buna pentru copii, alaturi de o salata de varza si rosii sau un sos de iaurt, sau cu ce doriti voi sa o savurati alaturi!
Eu le-am pregatit alor mei cu broccoli fiert, varza "a la Cluj", cartofi natur cu rozmarin. Va spun ca este ceva BUN, ceva mai deosebit, este crocanta deasupra si usor moale in partea de jos, se poate folosi carnea de gaina mai taioasa - "merge" de minune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu