hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

duminică, 17 octombrie 2010

RACEALA

De cateva zile raceala,tusea bantuie printre noi, iar eu tot dau cu ceaiuri, siropuri doar, doar sa nu apelez la medicamente (ori aman momentul lor poate), deocamdata vad ca suntem stabilizati, datorita unui ceiulet atat de simplu si usor de gasit in toate bucatariile, ca este pacat sa nu il fructificam ( dar in combinatia acesta)iar eu sa nu vi-l scriu:
10 gr. busuioc uscat
10 gr. flori de soc
5 gr. coada soricelului
5 gr. menta
toate plantele medicinale se pun intr-un ceainic si se toarna 500 gr. apa fiarta. Se lasa la infuzat 10 min dua care se strecoara si se bea cate putin din 10 min in 10 min.
Cred ca pana in prezent i-am dat de hac racelii- deocamdata.
Specificatie: nu a fost o raceala cu frisoane, febra...in acest caz se mai adauga si radacina de ghimbir 10 gr.

4 comentarii:

  1. uau..fain!!..pacat ca nu am vazut mai devreme ca tocmai am trecut peste o raceala......datr tura viitoare voi stii!!dar mai bine s anumai fine tura aceea viitoare!!
    te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu avem ce sa facem, asta-i sezonul!
    eu mi-am preparat si catina cu miere, este super buna la gust.
    numai bine si sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu uitati nici efectul mierii cu scortisoara! Fierbeti praf de scortisoara in apa, iar cand se raceste suficient adaugati miere. Beti, dar nu seara, pentru ca are efect energizant si nu veti dormi bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. mirela, nu stiam de aceasta reteta... si mai ales cred ca este si buna la gust. Pentru copii mici peste 3 ani oare prezinta vreun efect advers?
    Am fost toti 4 captusiti pe rand , in prezent mai este cel mic. De retinut! Multumesc de pont!

    RăspundețiȘtergere