hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

miercuri, 6 octombrie 2010

FOCCACIA - incantarea ...papilelor


Sora mea, cand a venit a pregatit foccacia si am mancat cu o pofta de am zis ca nu o sa mi mai lipseasca de la masa.... Aiurea, am pregatit -o de cateva ori si mi-am propus sa mai fac o pauza pentru ca se vede la "cantar", pana la urma este O PAINE,
nemaipoment de buna atunci calda, satioasa si hranitoare....
Noi ne batem pe ea! Cu mult ulei de masline si cu sare grunjoasa presarata deasupra.... o minunatie!
Am gasit reteta de foccacia pe blogul de mai jos, sora mea o facea altfel, eu de aici am facut- o pentru ca prezinta pas cu pas!
http://savalaura.blogspot.com/2007/03/paine-cu-cimbru-si-ulei-de-masline.html

Noua ne place!

2 comentarii: