hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

duminică, 3 octombrie 2010

SAMPON cu glucozida de cocos




Pentru inceput: WWWOOOOOUUUUUU!
Acest sampon este facut din glucozida de cocos cumparata de la mayam.ro, este o baza de spalare a parului, va sciu de pe eticheta produsului: "concentrat tensioactiv bland ideal pentru formularea de alternative naturale,sampoane si geluri de dus. se dilueaza cu apa proportie de 1 la 0,5. are bune proprietati in formarea spumei cu miros neutru." Tot caut un sampon bun, dar bun, cel putin egal cu sapunul (sampon solid) facut de mine cu care ma spal de un an si ceva, mi-am propus sa gasesc ceva deosebit, il cumpar sa mai pot alterna macar.
Si cum NU am gasit, s-a ivit ocazia unei comenzi pe mayam deci, trebuie sa incerc! Am un par lung, ondulat catre cret, se incurca des, nu folosesc nici piepten, nici perie, doar degetele mele inlocuie ustensilele cele doua.
Am combinat ingredientele intr-un recipient vechi, tot de sampon 250 gr si mi-a rezultat aroape 210 gr.
Astfel:
- glucozida de cocos
- ulei esential de ylang ylang
- ulei esential vetiver
- apa distilata
- ulei de jojoba
- ulei de macadamia
- panthenol
- guma xantan
Imi place foarte mult, face spuma muuuuuuuuultaaaa, uleiul actioneaza ca un balsam pentru firul de par, curata firul si scalpul foarte bine, da stralucire parului, in sensul ca o prietena m-a intrebat cu ce mi-am pulverizat parul...? nu m-a crezut ca nu i-am facut nimic parului! in urma m-am gandit la stralucirea pe care mi-o confera, dupa acest sampon.... cu altceva nu dau... cateodata ( dar nu era cazul pentru ziua aceea) mai pun putin gel natural pe par pentru definirea buclelor si numai la nevoie dimineata cand parul meu este "electrizat".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu