hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

joi, 9 februarie 2012

SAPUN "FESTIVAL" - emolient si senzitiv

LATER EDIT : PH 8


SAPUN "FESTIVAL" - emolient si senzitiv
Initial il concepusem si cu spirulina, dar am ramas fara - ori sa pun pulbere de menta ... parca nu se lega deloc estetic. La capitolul blandete are nota 10. Precum se vede, am dat deoparte verdele si... SURPRIZA... dragul de el! M-a incantat imediat , de fapt ardeam de nerabdare sa l tai (mai aveam putin si dormeam cu el langa mine, o intreaga festivitate pe umerii mei, de aceea l-am si denumit asa.

Cu: uleiuri saponificate din cocos, shea, floarea soarelui si palmier, pulbere minerala, unt de shea, ulei de masline, ulei esential de lamaie, portocala, ulei esential de palmarosa organica si bergamota.
Conceput pentru: piele uscata, adulti si copii, lucrat prin procesul la rece. Bogat in spuma si foarte hidratant - incercat deja -dupa numai o saptamana de zile ... eheiii - dar dupa 6 saptamani?
Pentru la vara il voi reface sub titlul: SAPUN ESTIVAL - de pe acum am reteta in cap - cu protectie solara si mult factor pentru imbalsamare, specific verii.

4 comentarii:

  1. Si asta arata senzational.Imi place swirlul. Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult! si ale tale arata bine, bine!
    am trecut pe la tine si ai productie mare, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna
    festvalul tau arata super fain, niste culori,care si mie imi plac mult, spunemi te rog cu ce leai colorat? pulbere minerala?
    virosul asta de sapunit....daca lam luat numai scapam de el asa?
    te pup si succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc cristina! da din pulbere.nu cred ca asa curand o sa scap , de abia sunt la inceput, mai am multe de invatat si experimentat.
    numai bine!

    RăspundețiȘtergere