hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

sâmbătă, 11 februarie 2012

Crema hidratanta pentru vreme rece cu catina



O crema cu ulei de catina, lejera si neteda cu miros fin, facuta de 2 ori cu drag, pofta si dragoste. Cu uleiuri pretioase si active cosmetice , coenzima Q10, colagen, apa florala de trandafiri.

4 comentarii:

  1. eeee aici cred ca ai ceva bun de mincat....inghetata de casa cumva??? ca arata tare yamiii

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca apa florala de trandafiri te-a dus cu gandul la inghetata... sau ai avut pofta de inghetata? este crema de fata... cu ACTIVE pretioase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut, Clara, ai putea sa imi spui gramajul fiecarui ingredient folosit,pentru crema de fata,te rog?multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  4. cera, buna ziua si scuze pentru intarziere!!
    as vrea din tot sufletul sa iti scriu gramajul, dar crede ma ca este dedemult facuta si nu mai stiu.
    acum daca as vrea sa o mai fac merg voi merge pe site-ul elemental si o regasesc cat de cat acolo, eu am ajustat de fiecare data retetele lor , dupa nesecsitatile mele (ten gras, sensibil, uscat, ...)
    numai bine! deci,.,,, mergi pe elemental .ro si daca nu te descurci - intreaba ma!!

    RăspundețiȘtergere