hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

luni, 12 septembrie 2011

FOND DE TEN - homemade


Fond de ten este realizat de pe reteta celor de la elemental.ro si bineinteles produsele achizitionate de la ei. Nu este o tehnica anume atat ca trebuie sa se respecte pasii indicati de ei, eu la culoare am mai jonglat si la modul de acoperire : am adaugat mai mult oxid de titan.
Toate ingredientele s-au omogenizat atat de " frumos" l-am lasat usor la "odihnit" dupa care s-a fluidizat (luand consistenta unei smantani mai groase).
Sticla este de la un fond de ten mai vechi cu pulverizator in sensul ca l-am vrut mai mult fluid decat crema.
Culoarea finala este exacta. exacta ! ca cea din paharel duce usor catre roz inchis - bej.

Cam astea sunt ce am avut de scris, merita facut in cantitati de pana la 20 ml, adica sa ajunga pentru 3 luni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu