hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

miercuri, 21 septembrie 2011

DOVLECI TURCESTI


In jur de 20 inventariati si masurati in circumferinta de la 20 cm la 50 cm. La iarna ii voi pregati cu miere, scortisoara, zahar si vor constitui umputura pentru placinta. De acum salivez la ea! Recunosc ca mie imi plac chestiile astea mai "porcesti": sfecla, dovleci, napi...
Altceva nu prea mai stiu, ce as putea sa mai fac din ei??

4 comentarii:

  1. Intra la mine
    http://mihaeladr.blogspot.com/2010/01/gospodina.html
    si gasesti o reteta care mie imi place f. mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Am o reţetă de pâine cu dovleac. Poate reuşesc să o pregătesc şi o postez pe blog. Şi mie-mi place dovleacul mult. :) Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc, mihaela!
    desigur sunt tare curioasa.
    noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. adelina, chiar m-ai facut curioasa cum este painea cu dovleac? cred ca idem celei cu cartofi??
    numai bine si burticii sanatate multa iti doresc!!

    RăspundețiȘtergere