hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

marți, 6 septembrie 2011

CHIPSURI HANDMADE - poame

Cu ajutorul deshidratorului am incercat : mere, piersici, prune (cateva), pere .
Noi, adica sotul meu - cu fapticul iar eu mai cu prezenta mai cu indicatiile, ne- am hotarat ca in fiecare seara sa uscam fructe ( este pacat sa le las sa se strice ) in sensul ca : spalat, taiat la cutit feliuta cu feliuta de fruct ( p.s. nu a vrea sa foloseasca robotul - pentru ca nu se mai numesc : poame hand made !) apoi trebuiesc aranjate una cate una pe tavitele deshidratorului si cam atat ... noapte buna! de seara pana a doua zi dupa- amiaza !
Avem ceva poame facute sunt bune, ca niste chipsuri sa le zic asa, usor dulci cu directie stricta pentru post! ( o treaca asa de repede cu asa bunatati d'-ale bunicii:).

Chiar se merita, este un altceva bun, sanatos!

4 comentarii:

  1. Mi-am uscat şi eu la soare prune şi multe alte fructe. Toată vara am avut câte ceva pe balcon. Aşa-i că-s mai bune decât alea de cumpărat?

    RăspundețiȘtergere
  2. adelina, ce burtica "tuguiata", sigur ai baiat!
    (asa se spune)!
    poamele sunt extraordinar de bune: smochine, rosii, pere, piersici, mere, prunele nu prea se usuca cum trebuie... in rest sunt o minune pentru iarna!
    sanatate multa iti doresc, de asta ai nevoie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cea mai buna metoda pentru deshidratarea fructelor.

    RăspundețiȘtergere