hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

vineri, 28 ianuarie 2011

SAPUNUL "PEPIT " - hidratant in exces

Dupa curatarea pielii cu acest sapun am eliminat pasul 2 de hidratarea corpului cu crema dupa spalare!
Are 6 zile si este facut din nou prin metoda "la cald", este un SPUMOS peste masura, contine un exces destul de mare de ulei de avocado. Este REUSIT si FARA SOLZISOARE!
Este personalizat datorita uleiurilor saponificate de porumb, unt de cocos, ulei de masline si ulei de palmier iar la sfarsit l-am innobilat cu ulei esential de pin, ulei de avocado si granule de mac. Culoarea este data de uleiul de masline si uleiul presat la rece de porumb iar mirosul parca se schimba din zi in zi catre unul discret sau mai bine : " fresh and corn" ( parca nu mai persista ca la inceput)

Este unul reusit cum mi-l inchipuiam!
Multumesc Beatrice!
Deci, l-am dibuiiiiit?

12 comentarii:

  1. off Doamne. vreau si eu unul...as fi atat de fericita sa scap de pasul 2...

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult culoarea mai ales ca este de la uleiuri nu cu adaos de colorant.
    Ce bine ti-a reusit de data asta, trebuie sa-mi fac si eu curaj sa testez procedeul la cald .

    RăspundețiȘtergere
  3. sigur larisa, cu cea mai mare placere!
    pentru pasul al 2 -lea pe mine una m-a fascinat, de aceea l-am intitulat asa!
    numa bine si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. geta: eu si beatrice(mai degraba) iti suntem "mentore", te hotarasti si cu cea mai mare placere : trebuie sa incerci, trebuie sa iti iese! daca te-a incantat olfactiv, atunci nu te lasa! este superb si da, este numai de la uleiuri, colorant am doar de argila, spirulina, cafea, metil si... cam atat!
    numai bine si spor la sapunit!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc - am vrut sa scriu! ( mi-a rupt cel mic 8 taste de la laptop si mai fac gafe)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Clara, ce minunatie. De unde pot cumpara si eu sapunelele tale? Sunt foarte frumoase si chiar vreau un sapun hidratant pt ca am pielea foarte uscata, dar sunt lenesa :D si nu ma fac cu crema in fiecare seara.
    Felicitari pt ceea ce faci
    Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc alexandra, imediat revin cu email.

    RăspundețiȘtergere
  8. alexandra: am vazut ca nu mi-ai lasat emailul tau...!

    RăspundețiȘtergere
  9. la asta nu m-am gandit!si cum iti las mail-ul meu? il scriu aici, la comentarii?
    Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  10. alexandra: imi trimiti emailul tau pe adresa mea: claraionela@yahoo.com iar eu te voi contacta eu, ok?

    RăspundețiȘtergere