hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

PEELING DE CORP CU CAFEA

Ador cafeaua, am mai spus acest lucru, sunt dependenta de cafea privita din toate modurile de folosire:
- in sapun
- cafeaua de dimineata
- peeling pe corp din cand in cand sub dus in combinatie cu un sapun cu cafea
- masaj si eliminarea mirosului la maini dupa ore de bucatareala
Asadar ingredientele peelingului sunt:

* cafea
* sare de mare din Marea Moarta
* bicarbonat de sodiu
* ulei de migdale sau ulei de masline extravirgin
cantitatile sunt: la 50 gr. de ulei se pun cate 30 gr. de cafea si sare, iar bicarbonat 10 gr.
* ulei esential de vetiver - se combina foarte bine sau oricare va place mai mult

Se amesteca totul pana devine o pasta omogena dupa care ... purcedem la baie pentru un energizant de seara. Va asigur ca dormiti mai linistiti si mai relaxati.
De preferat ar fi sa fie tinut in frigider, intr- un borcan cu cap ermetic.

6 comentarii:

  1. Cred ca e grozav!Dar ce te faci cand esti mai lenes(asa ca mine)?Am ajuns sa adorm seara inaintea Karinei,iar cand e treaza nu pot sa fac nimic.Oricum,e o "bunatate".O zi frumoasa,mai ales ca a aparut si soarele.

    RăspundețiȘtergere
  2. grozav peeling! parca si simt mirosul de cafea. Doamne ce-mi plac cosmeticele de casa!
    scuza-ma ca te intreb, dar pentru ce este bicarbonatul de sodiu?

    RăspundețiȘtergere
  3. beatrice eu fac o cantitate sa imi ajunga pentru max 3 ori pe saptamana, atat de bine ma simt dupa, aproape sunt dependenta !
    o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. deea, bicarbonatul are foarte multe utilizari mai ales in ceea ce priveste sanatatea : combaterea micozelor, dezinfectant general, dedurizarea apei, albire, combaterea candidozelor, este de nelipsit la mine si in bucatarie si in baie.
    o seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Produsele naturiste sunt cele mai bune si mai sanatoase

    RăspundețiȘtergere
  6. asa este, mai ales din seria pielii si a produselor pt sanatate!!
    o seara frumoasa si La multi ani!

    RăspundețiȘtergere