hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

luni, 8 noiembrie 2010

DEO- ROLL - homemade


In ultima vreme gasisem o modalitate "tare-tare" de a folosi o alternativa sanatoasa impotriva MIROSULUI de transpiratie. Pentru mine functioneaza bine urmatoarea formula:
- bicarbonat praf dat subrat dimineata aplicat cu degetele prin tamponare
- si apoi aplicat peste bicarbonat, deo rollul cu salvie, cu un miros extrem de placut, de la organika (mamica bio), cumparat de la magazinul ei pe net si imi aplicam pana devenea o "cremuta" usoara ca o pasta subrat.
SI ATAT! ma tinea de dimineata pana seara, nu-mi pata hainele, nu lipea, devenea transparent, de fapt culoarea lui este una tranpsarenta.

Cum s-a terminat, m-am apucat sa imi fac si eu unul, cum toate fetele si-au facut : alinutza, lore, sideris, top si eu...trebuie sa incerc!
Surprizaaaaa, deo rolul meu nu mi-a iesit!!!
Pai: este moale, ma cam ustura, nu iese din recipent cand invart, dau cu mana si ma enerveaza, este uleios, nu mai stiu ce mai are ... CA NU IMI PLACE, ABIA ASTEPT SA L TERMIN! Cum ne-cum, mi s-a pus pata pe el (cred ca etichetez postarea la pitici pe creier). Cand l-am fotografiat era imediat dupa ce l-am facut asadar imediat l-am iubit, pe parcurs mi-am dat seama ca nu este reusit.

Cel cumparat de pe net, este cam scumpicel - zic eu, miroase bine, tine foarte mult, sunt "amortizati" banii punand in balanta pret- calitate; nu am incotro trebuie sa mi-l iau!
Tinand cont ca vin sarbatorile:
-Sotul meu drag, sigur citesti postarea! Nu te face ca nu stii despre ce-i vorba! Ma refer la acel deo pe care ne certam dimineata!

11 comentarii:

  1. Atunci cumperi,pardon,cumpara doua.Daca mai incerci,pune mai multa ceara si mai putin ulei.Pupam.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar ce ai pus? Ce cantitati? E exact reteta ce am postat-o? Ca am facut si eu iar si a iesit super.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant deodorantul folosit de tine, cu salvie nu am mai vazut nicaieri si stiu ca este foarte buna in privinta asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. sigur nu cumpar doua, ma gandeam sa mai pun in acesta ceara dar mai bine nu, pentru ca trebuie sa-l reincalzesc si bicarbonatul da alta reactie odata incalzit - destul de nociva!
    si noi pupam beatrice!

    RăspundețiȘtergere
  5. alinutza, nu m-am uitat pe postarea ta cu deo rolul, le iau pe toate la citit trebuie sa-mi iasa ceva calumea , nu ma las!
    te pup alinutza!

    RăspundețiȘtergere
  6. este cel mai tare deodorant acela cu salvie, parerea mea!
    te pup, numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. asha ca mi-am amintit ... al tura a doua, era in plina vara si am pus si ceara. da e super cu salvie ... nu te lasa :)

    RăspundețiȘtergere
  8. alinutza, am reusit !am luat gramajele si uleiurile la calculat si... sunt fericita!
    postez miine sa vezi ce frumos arata!
    m-ati ambitionat toate, va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. vividartblog: imi cer scuze, am omis fara sa vreau sa iti raspund, nu mi am dat seama!
    deo rollul cu salvie se gaseste la magazinul online al mamicii bio. este foarte bun!
    o seara frumoasa si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pana una alta, poti incerca o varianta foarte simpla: tamponeaza cu alcool sanitar, laa sa se usuce si apoi da cu cateva picaturi de ulei esential, de care doresti si la care stii ca nu faci alergie...rozmarin de exemplu. Tine toata ziua, nu pateaza, nu miroase, eu ma impac super bine cu "formula" asta. Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  11. merci, amitha!
    de aceasta modalitate nu stiam, chiar am sa o incerc sa vad daca imi place. o sa revin cu raspuns.
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere