hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

joi, 22 aprilie 2010

PLACINTA CU CARTOFI SI OVAZ aperitiv cald, aerat


Ah, ce bunatate!
O strica poza, de ce sa nu recunosc dar nuuuuu.. sunt eu de vina ci aparatul este prea performant pentru mine!

Deosebita, hranitoare, gustoasa si cumva aerata...
Am preparat-o duminica ca o gustare ...asa... pina la masa de pranz... dar..., ce masa de pranz? nu ne-a mai trebuit, foarte hranitoare, ne-am certat pe ea: 2 adulti si 1 buc. pici, piciul cel mare s-a strambat cand a auzit titlul, iar cel mic nu intelege el mare lucru, in schimb cand aude de masa este primul pe scaunul imparatesc!

Asadar, am luat reteta :
http://site-lifecollage.blogspot.com/2010/04/placinta-de-ovaz-cu-cartofi.html
un blog minunat, pe care l-am descoperit decurand si l-am trecut alaturi de celelalte, bloguri de suflet ale mele.

Va recomand cu caldura, pentru musafiri la masa in wekeend servit ca aperitiv cald, pentru copii si pentru o masa de dupa amiaza in zile mohorate - va unge la suflet!
Am preparat si ieri 2 portii intr-un singur vas, un deliciu!
Poza de sus este marturia! Va trimite in bucatarie? Mai intai mergeti la magazinul naturist si cumparati fulgi de ovaz!

7 comentarii:

  1. Waw,ce ma bucur ca v-a placut! Nu arata rau, ba din contra!
    E, intradevar, foarte gustoasa!

    Multumesc pentru cuvintele tale frumoase, te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu la fel!
    multumim pentru reteta, iubesc bunatatile care sunt ALTCEVA, sunt mai neconventionale, fata de cele "la ordinea zilei".
    cu drag clara.

    RăspundețiȘtergere
  3. super! voi incerca sa fac si eu!

    RăspundețiȘtergere