hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

miercuri, 14 aprilie 2010

CU DRAG DE PRIMAVARA!



Se cam lasa asteptata, primavara aceasta... cand ploua, cand da soarele pe "ici colea", au fost 6 grade a doua zi de Paste! Vorba lui fi-miu: " mama, nu avem bafta la poze cu primavara din acest an!!!
Vinerea trecuta, am reusit cateva instantanee. Asa se vede de la mine de la casa!
Este prima data cand vad dealul impanzit de aceste oite nepasatoare, iar pomii pusi de anul trecut se lauda si ei cu ceva!

Un comentariu: