hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

marți, 27 aprilie 2010

APA DE GURA

Am terminat apa de gura, o voi face a treia oara!
Am devenit dependenta de ea, uit de multe ori ca nu mai am! Oftez, m-am obisnuit ca dupa fiecare masa sa ma clatesc repede.
Imi place, nu-i costisitoare iar pentru baiatul meu cel mare am pus intr-o sticluta jumatate de continut dupa care am completat cu apa distilata, deoarece am folosit alcool mai tare ( el merge la scoala :)).
Este extraordinara, fresh si are o culoare verde ca cea a bambusului sau a fisticului, ma revigoreaza numai cand ma uit...

Ingredientele sunt :
*salvie, busuioc si menta - frunze uscate toate in jur de 20 grame, puse la macerat 10 zile in alcool, zilnic se agita continutul
*150 ml alcool de cel putin 50 grade
*apa distilata sau apa acidulata, se completeaza la sfarsit raportul fiind 1 la 1, dupa ce se strecoara maceratul.
*glicerina de puritate 99%, la 100 ml de continut se pune 1 lingurita
*ulei esential din arbore de ceai si menta la 100 ml se pun 5 pic din fiecare.
Merge tinuta in baie , intr-un recipient de sticla.
Reteta este luata de pe un site anul trecut si am imbunatatit cu glicerina si taria alcoolului, dar nu mai stiu sursa...ori de la mamica bio- organika ori de la sideris...voi reveni!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu