hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

sâmbătă, 12 mai 2018

SAPUN LAVANDOS



Eh, nu  reprezinta el lavanda, dar e natural! Adevarat, in poza  i am adaugat  un saculet cu flori de lavanda  spre o mai buna sustinere .
Si  pentru ca e natural ,  culoarea a dat - o natura elementelor  componente . Astfel , cu multa dragoste si pasiune a rezultat  aceasta bucata de sapun , buna pentru pielea corpului, un curatitor foarte bun, un hidratant si prietenos cu mama natura.

Compozitie : ulei de masline extravirgin, unt de cocos, ulei de palmier , ulei de floarea soarelui presat la rece,  infuzie de lavanda , apa de trandafiri, pudra de iris , flori de lavanda,  parfumant natural fresh marin.


Lavanda, stim cu totii cat este de  iubita de catre  molii, este o planta cu al carui miros ma duce cu gandul la trecut , la un ”vechi” placut  , placut vizual cat si olfactiv. 

Bicicleta in miniatura este o brosa , pe care am alaturat o si pe ea  in cadru , pentru a forma un arc din prezent catre  trecut.

Pasiunea mea,  este si va ramane tot:  sapunul, bijuteriile vechi, haine gen  anii ”30 - ”50.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu