hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

marți, 8 mai 2018

Sapun cu miere si lapte de capra -- o bunaciune!

bebelusi, piele sensibila



Cu polen, cu miere, cu ceara de albine, cu uleiuri pretioase  : unt de cocos, ulei de floarea soarelui,  masline extravirgin  ce mi aminteste  de Grecia Thassos  , ulei de palmier, pulbere minerala galbena,  ulei esential de guaiac, lapte de capra.
Dupa ce l am turnat l am pus pe fereastra in pervaz pentru ca era mai rece iar dupa  cateva ore l am invelit dupa metoda obisnuita.

In imagine i am alaturat  si o brosa pietenoasa , o brosa tipic greceasca  anii 60 iar bratara este una din pietre ce se poate asorta la aproape orice , este culoarea naturii, a soarelui, a caldurii luata de la o fata din Turcia. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu