hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

luni, 29 decembrie 2014

De sarbatori si un La multi ani!!

Anul Nou simbolizeaza in egala masura bucuria unui nou inceput.Va urez sarbatori fericite, liniste sufleteasca, sanatate si multe bucurii!!!
LA MULTI ANI!



Pe ultima suta de metrii mi-am satisfacut dorinta mea de a picta. Peisajul E CAM ..... bine  nu e atat de pronuntata culoarea  galbena cum apare aici, e vina aparatului sau a mea cand l-am setat (atat ma pricep),   la tabloul cu flori  trebuie sa mai lucrez pe frunze;   sa le umbresc, cumva!
Am idee dar la urmatoarea sedinta!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu