hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

duminică, 16 martie 2014

Crema pentru rani, eczeme, dermatite- mama si Octa




Da, este pentru mine pentru ca mi-au aparut 2 negi si parca se mai intrevad alti 2, asa ceva in viata mea nu am avut  dar deh cat traieste omul  poate sa  capate orice vrand - nevrand.
 Mi am dat deja cu ea si pe fata,  mi-ar placea  mult daca nu ar mirosi a ceapa acest ulei de neem.


Cu bunatati de pe elemental.ro.:  ulei de chimen, ulei de neem, emulsifiant, apa de trandafiri, bisabolol, unt de cacao fara ulei esential.
Revin cu reclamatii  daca nu-mi dispar musafirii.
Pentru cel mic -OCTA, m-am gandit la genunchii lui juliti de la tenis. Pe amandoi ii are capaciti .

Va doresc o sapatamana usoara si reusite  in tot ceea ce va propuneti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu