hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

luni, 10 decembrie 2012

SAPUN CU LAPTE SI CAFEA - scrub pentru orice tip de piele







Un dur, un deliciu, un scrub adevarat- dublu in cafea si lapte -  o noua versiune! 
Un săpun cu destinaţie specială: momentul dinaintea epilării, anticelulitic şi abraziv, elimina celulele moarte
Imi place aspectul, textura foarte ferma si  "parfumul" de cafea care miroase extrem de bine. I-am spus dublu de cafea pentru continutul sau de cafea atat ca infuzie cat si ca pulberea adaugata la final. Aspectul barelor albe de sapun sunt dintr-un sapun  prealabil cu lapte, menta  si portocale  si sunt ca o pata de culoare.
Nu usuca pielea datorita uleiului de ricin adaugat in cantitate optima!
 L-am incercat ,  imi este extrem de util  mai ales in aceasta perioada,  fiind un conditionator  si un hidratant totodata.


Ingrediente :  unt de cocos, ulei de masline, ulei de palmier, ulei de floarea soarelui, lapte, ulei esential de tamaie si portocala, cafea macinata, ulei de ricin,

 Despre cafea,   se spun multe...                            
* contine endorfina - substanta care modifică starea de spirit în sensul cresterii si ne face sa ne simtim bine!                                                                           *este un excelent stimulator al pielii,
*tonifică musculatura,
*are capacitatea de a distruge rapid si in mod natural grăsimea.



Un arbitru al esteticului ce imbina naturalul cu utilul dar si cu olfactivul.

2 comentarii:

  1. Buna,

    tocmai ce te-am descoperit. Eu sunt Andreea si as dori sa stiu cum se prepara acest sapun.

    multumesc

    Andreea

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc andreea, ti-am raspuns la celalat sapun !

    RăspundețiȘtergere