hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

miercuri, 5 decembrie 2012

REVENIRE





Am revenit. Nu am mai scris de multisor, timpul asta trece extrem de repede,   as vrea ca ziua  sa aiba muuuulte ore, sa fac tot ce imi propun in ziua respectiva, copilul cere multa atentie si bagare in seama. Seara imi tot fac programari pentru a doua zi , dar o parte din liniute  le trec din nou  pe lista cu pricina. 
 Toata vara nu am mai scris!  parca am fost suparata  pe mine, asa am simtit. Abia astept sa treaca anul acesta. Pana la urma cu bune cu rele suntem cu totii sanatosi SI ALTCEVA NU MAI CONTEAZA!

   In alta ordine de idei, sapunuri am tot facut, curiozitatea nu - mi da pace! 
Am dat si 1 rateu! 1 rateu  neasteptat  in sensul ca in tava si-a schimbat compozitia si am fost convinsa ca va merge la gunoi,  din prima!  Se mai intampla,  ca prea eram  sigura pe mine!

Tot in vara asta , mi-am facut  si  cont pe facebook -  asta asa - ca e la moda, dar nu ma pasioneaza deloc, ba din contra cred ca tin blocat spatiul .  Nu sunt activa , am fost doar curioasa sa mai aflu de cativa colegi, de cateva prietene plecate, imi este dor... dae l-am lasat balta,   nu imi place pentru ca imi  cere timp!
Blogul meu este al III-lea copil al meu.



Acum, ultima serie de sapunuri este dedicata sarbatorilor mult asteptate.

Deci, in  regim de sarbatoare  sapunuri " festive":  diferite ca miros , culoare de   imi incanta simturile: cu lapte de capra, cu apa de trandafiri, cu pasta de masline...



De la stanga la dreapta, in imaginea de mai sus:
1. cu lapte de capra si cafea   - scrub
2. cu lapte de capra si ulei de catina - sensibil , copii
3.cu spirulina si menta - absorbantulcelulelor moarte,  piele grasa,
4.cu lapte de capra, scortisoara si ciocolata - emolient si hidratant
5.cu albastru de metil  - dezinfectant
6.cu miere si  pulpa de aloe - regenerator, piele sensibila
7.cu argan,  pasta de masline si miros de coriandru - numai  pentru pielea fetei
8.cu apa de trandafiri si miros de geranium  - spumos si hidratant
9.si cel din mijloc : cu apa,  lemongrass si bucatele din sapun cu menta, lavanda si trandafiri. pentru miini si corp.




















Va pup, numai bine, LA MULTI ANI!  pentru cine poarta numele de NICOLAE, NICOLETA etc...; adica si eu! Va doresc sa  gasiti ghetutele pline cu dulciuri , iubire si sanatate!

4 comentarii:

  1. Bine ai revenit Clara
    La multi ani si tie de Mos Nicolae!
    foarte frumoase sapunelele ..tale pardon lucrarea ta de arta...superbe toate!
    iti doresc sa ai Sarbatori fericite si multa sanatate alaturi de familia ta, si sa nu mai fii suparata pe tine ca asa e viata are si usor si greu cum era un cintec pe vremuri.Viata e scurta si noi trebuie sa ne bucuram de ea.
    te pup numai bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Cristina!

      Multumesc mult de tot pentru complimente vis a vis de opera mea de arta, iar tie la randu-mi iti doresc sarbatori fericte si numai bine!

      Ștergere
  2. Daca si tu atunci "La multi ani cu sanatate!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Mihaela, chiar zilele trecute citeam pe blogul tau!
      iti multumesc frumos pt urari si numai bine !

      Ștergere