hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

miercuri, 25 aprilie 2012

SAPUN CU SPIRULINA SI MENTA - piele grasa, mixta

Ei , cu acest sapun ma declar multumita total, chiar asa l-am vrut: cu model nedefinit, cu miros puternic de menta, verdele este ok, cu ajutorul puberii de frunze de menta macinata (din gradina proprie) si a spirulinei i-am dat o nuanta primavaratica , spirulina este regina in detoxifierea pielii si indepartarea celulelor moarte cu succes.
Fiind pentru o piele grasa si mixta - aviz barbatilor-l-am innobilat cu un ulei sec special pentru piele grasa : cel de caise si un tar de extravirgin de masline, iar ca ingrediente de baza: ulei de cocos, palmier, floarea soarelui si masline.
Este turnat la lingura, iar la sfarsit s-a intarit asa ca am marit doza lingurei, se vede pentru ca sunt petele destul de grosolane, unele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu