hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

miercuri, 12 octombrie 2011

CREMA PROTECTOARE PENTRU MAIINI


Am preparat crema speciala pentru miini dar si musai necesara ca balsam de buze.

Cu unt de shea, ulei de orez, unt de cacao, vitamina E, ulei esential de ylang ylang, ceara de albine.

Cutiuta mica are 15 ml si o voi darui, cutiuta mare - 50 ml idem... iar pentru mine mi-am pastrat intr-un recipient mai mic de tinut in geanta pentru serviciu pentru rasfatul buzelor si a mainilor. Daca i-as fi pus putina culoare imi rezulta un bun si nepretuit lip gloss .
Data viitoare o sa am in vedere , ceva mai tare la cosistenta si culoare de toamna.

Pentru miini este super, poate ca iubesc uleiul de orez, shea, ohhh untul de cacao, nu mai zic!

2 comentarii:

  1. aha, deci crema de maini cu culoare face lip gloss. banuiesc ca o capata si factor de protectie cu ocazia asta? mmm, desugur, waaaauuuu...

    RăspundețiȘtergere
  2. buna anonim!
    cam asa este, un lip gloss este pana la urma tot o emulsie pe baza de uleiuri mai speciale si cu putina culoare de pulbere minerala , adevar graiesti: wwwaaauuuu!

    RăspundețiȘtergere