hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

joi, 9 iunie 2011

GLICERINA

Glicerina este un lichid cu consistenta siropoasa, inodor, cu gust dulce si solubil in apa. Este catalogata ca un produs secundar in procesul de obtinere al sapunurilor. Eu personal o folosesc in cosmetica la :
- balsam de par: http://pasiunideodinioara.blogspot.com/2011/03/balsam-de-par.html,
- deo-roll: http://pasiunideodinioara.blogspot.com/2011/03/deo-roll-lichid.html
Din ce stiu eu, antigelul care il folosim la autoturism pentru a nu ingheta iarna contine glicerina in mare parte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu